Trapped under ice

Fryser, har ont i huvet och mår illa. Undrar om det är något jag lyckats dra på mig (ÄN EN GÅNG....) eller om det bara är tillfälligt, och jag lovar - är det något jag dragit på mig så borrar jag hål under isen och stannar där. FAN vad less jag är på att vara sjuk. Mitt immunförsvar finns verkligen inte! Jag tror dom opererade bort immunförsvaret tillsammans med halsmandlarna där i höstas. HUUHHHH!!!

Kom just fram till att jag ska börja dricka actimel, för då blir man ju tydligen så frisk och alert! Mohahaha antingen är det helt effektlöst, smakar gott och är asdyrt som gör att folk måste köpa det för att dom trooor att det funkar. Eller så smakar det apa och funkar. Och fortfarande är för dyrt. Äh, FETT OCH SOCKER SKA DET VARA!!!!!!!!!

Nåååja. Jag är inte ens helt frisk i örat än, hahaha herregud. Jag är lite halvdöv på vänster öra och har varit det i snart 3 veckor. Men jag hör lite bättre än för ett tag sen iallafall, så jag hoppas väl att jag får tillbak hela hörseln. Jag har nämligen stor risk att få dras med nedsatt hörsel efter detta. Sweet bananaaaaaas!

Hahaha fy bubblan (hihi fnizz) vilket intressant inlägg. Jag hoppas att jag mår bättre snart iallafall!!! Har hällt i mig ett glas cola, smakade lika ljuvligt som vanligt. mmm-mm-mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0