The light that is not light is here

ÅÅH idag hände en underbar sak. DET SNÖAR! Är helt lyrisk. Dagen kunde inte ha startat bättre än när den värmande och sprudlande känslan irrade omkring i kroppen när jag äntligen fick se dessa vita puderaktiga flingor falla från skyn, som sänt från gud. Aslängesen jag såg snö faktiskt. Hur tur får man ha? Trodde inte drömmar faktiskt blev sanna, men pyttsan! Vad fel man kan ha!
(här tänkte det vara en bild på snö)
GUD VAD JAG ÄR IRONISK! Jag är så jävla less på snön. Imorse hade jag en helvetes morgon... :
  1. Jag vaknar efter få timmars sömn.
  2. Jag tänkte: WTF!!!
  3. Snöandet gav den självmordiska känslan inom mig en starkare innebörd.
  4. Jag hittade ingen plastpåse att stoppa över osten.
  5. När jag väl går ut är jag SÅHÄR nära att halka.
  6. Det ställer sig en 10 mils lång långtradare mitt framför övergångsstället så jag måste stå och vänta i 2 timmar.
  7. DET SNÖAR OCH BLÅSER I ÖGONEN PÅ MIG!
  8. Jag hade tydligen en inbyggd kran i ögat jag inte visste om. Vilket gjorde mig kolsvart som en panda kring ögonen.
  9. Jag är nära att halka 29 gånger till.
  10. När jag väl kommer fram så ska vi tydligen till Piteå med grafgruppen.
  11. När jag väl ångat upp för trappan till skåpet för att hämta min jacka och ställt in mig på att inte jobba idag så...
  12. KOMMER ROLF OCH SÄGER ATT VI INTE SKA TILL PITEÅ!
  13. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0