Stone cold crazy, you know

FAN!

Jag var nyss SÅHÄÄÄR nära att vinna en miljon. Eller mer. Det ringde någon Hanna från postkodslotteriet till mig. Jag tänkte: OMG HAR JAG VUNNIT FLERA MILJONER???.... Men vänta.. Jag är inte medlem? Whatta? Små busungar som har låtit mig vara med utan mindre omständigheter. Hihihi naaaw, you should'nt have to!

Men, då sökte hon en Erika. Som bor i Falun. Fel fel fel, hon hade kommit till Camilla i sketna Luleå. Tänk om jag hade blivit mångmiljonär? Då hade jag kunnat investera mer i bloggen <3

HAHA skoja, jag hade levt loppan och utforskat världens alla hörn och haft en walk in-closet. LÄTT!


Nåja. Sån tur hade man inte heller. Jag får väl helt enkelt slita för att få pengar. Eller så hittar jag en gammal vän till Paul Anka och gifter mig rikt. Äh, jag får se hur jag gör.


På tal om bananer så kom jag nyss från träningen. Alltid lika mysigt med alla svettiga gubbar med ölkaggar. Men håll i hatten, idag var majoriteten unga! Varav en som såg bra ut. (Jag). HAHA nä alltså, nu spårar detta inlägg (som alltid). Smell ya later



Återupptog min lunar idag. HA-HA-HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0