Remember, as in - don't forget

Okej. Jag satt för ett tag sen och hade ångest över att jag skulle till skolan imorgon. Det skrämmer mig med tanke på att:
  • Jag har haft en tom torsdag väääldigt länge, dvs jag har varit ledig VARJE torsdag sen detta år började.
  • Den fula äckliga lilla väckarklockan som brukar stå på 07.00 längst ner i vänstra hörnet på mobilen är ej synlig.
  • Imorgon är det skärtorsdag/internationella emodagen.
  • JAG HAR LOV? Hur kan man glömma? HALLÅ?

Men äh. Jag var inte försenad med att komma på det iallafall. HAHAHA tänk om jag hade vaknat imorgon och flygit upp ur sängen för att jag hade trott att jag hade försovit mig? Fatta kul det hade varit eller! Haha ja antagligen skojade jag, jag hade varit så jävla arg så ordspråket "Om blickar kunde döda" officiellt hade blivit "Blickar kan döda". JA, PRECIS!

Aja, FYFAN VAD SKÖNT DET ÄR MED LOV! Ja juste, jag tror nog jag har glömt nämna: JAG HAR LOV! :) HIHI. Nä assåååå, det ska bli helt underbart att fara till stugan och köra skoter, grilla, äta mig asfet och ha det mysigt! Jag ska vara så ful jag kan och bära hur fula kläder som helst (är ju inte speciellt van med sånt). Lukta svett ska jag göra också. HAHA NE jag ska faktiskt inte lukta svett. Försöka iallafall. HAHA ALLTSÅ KOLLA NU, jag tänkte skriva ett normalt och seriöst inlägg, och kolla hur det blev! Jag lyckas inte :(

Nu ska jag äta upp mina flingor. Ska slänga in en bild på en påskhare á la 2000-talet.


Okej, det blev en kanin. Men kaniner firar också påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0