Professor Camilla Snilleblixt

Ja, som ni såg så har våra mössor anlänt från barnarbetet i Afrika till lilla Luleå. HAHAHA jag kan aldrig sluta förundras över mig själv, jag är så jävla awesome. Efter denna plågsamma skoldag där jag inte har ägnat en knop åt skolarbete så gick jag och hämtade mitt pass. HAHAHA SÅ JÄVLA KUL, jag ser ut som en alien. Men då är det ju bekräftat att om dom nu finner liv på mars så får dom varleserna också inneha ett pass.



Nåja. Jag har en liten historiauppsats som ska vara klar på onsdag. Ni ska veta hur långt jag har kommit alltså. Jag har kommit så långt att jag la min första tanke på den idag. Jag valde att skriva om första världskriget. Huh? WHATTAAA, jag fattar ingenting. Historia är verkligen inte min grej alltså. Kind of like kinesiska när du är en blond blåögd little girl like mig. Och ni ska veta vilken snilleblixt jag fick. HAHA BÄST ÄR JAG! Jag ska få en fet hjälp av meine brotha med denna uppgift. Nu kan jag andas igen. Och nej, jag ska inte be han göra ALLT, vad tror ni om mig? (Ja, vad fan tror ni om mig?) Lixåååm. HAHA nu vet ni inte vad ni ska tro.

Haha, idag fick jag en komplimang av Frida, som sa att min blogg var så jävla rolig. Hahaha seriöst så blev jag svinglad, för jag själv tycker den är stört boring. Hon tycker det är kul att jag är så bitter. HAHAHA det är fan sant, jag är stört bitter av mig här på bloggen. Och för övrigt känner jag mig stört gay när jag säger sådär, så nu måste jag avrunda innan jag inser att det här inlägget blev waaay too long for beeing camilla-stylish. CRAP, hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0