My lifestyle determines my deathstyle

Morning sunshines! Jag vaknade faktiskt kring halv 11 och mådde prima skinka.

Igår var det niiice, dock blev det ingen bowling för att några inte hade ringt och bokat någon bana (HAHAHA). Men det gick bra ändå, jag briljerade i mina tankar iallafall! Vi drog till Allstar kring 12 och jag spenderade hela kvällen där, det var neees. Halv 3 gick dom andra på Cleo och dansade, men jag var så jävla trött så jag traskade hem. Träffade på en och annan fyllskalle som vinglade till max, precis som alltid, hahahaha. Sen var jag tydligen så trött så jag satt på datorstolen och stirrade i dataskärmen i minst 10 minuter. Jag var säkert söt som socker där jag satt. Sedan tog jag tillfället i akt och börja använda hjärnan igen, så jag kom fram till att jag kanske borde lägga mig. Sen kommer jag inte ihåg något mer. Så jävla packad jag var!!!!!!

Skoja, jag var faktiskt inte ett dugg påverkad när jag la mig, därav ingen baksmälla idag! Känns jääävligt värt.

Se och lär:

Tänkte bara så att ni visste vad jag satt och stirrade på inatt. Lunar <3

Kommentarer
Postat av: sofie

den där minns jag alldeles för väl! :D

2010-03-30 @ 03:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0