Memorylane

HAHAHAHA jag kom att tänka på en sak, och jag kan inte låta bli att berätta det.

En gång i somras, i mitten av juli eller något var det, kommer jag ihåg när jag och Rebecca promenerade hem från Robin hood och eventuell natt/morgonmat på Fast food. När vi kommit innanför grinden kommer vi på att vi inte har en droppe vatten hemma, så vi överväger om vi ska gå och köpa vatten hos gubben som förmodligen hade öppnat för morgonen (trodde vi iallafall HAHA). Det var ungefär såhär:
- Vi går och köper vatten
(går)
- Nää vi orkar inte.
(går tillbaka)
- Nej men alltså vi måste ha vatten!
(går)
- Men haha det står några där!!
- HAHA nä men vi går inte.
(går tillbak)
- NEJ MEN VI MÅSTE HA VATTEN!!
(går)
- Nä men asså vem fan är det som står där?...


Här gick vi fram och tillbaka, HAHAHA.

Sen när vi kommit fram till att vi inte ska köpa vatten så går vi in. Sätter oss på balkongen (?) och somnar på var sin stol. Sen när vi sovit där en timma eller två går vi in och slänger oss på bäddsoffan och sover vidare hela dagen. HAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Signe

OCH sen vaknade vi TÖRSTIGA och det fanns inget annat att dricka förutom äcklig persikojuice :((

2010-03-27 @ 11:45:09
URL: http://signen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0