Maniac

Kom för nästan en timma sen hem från Rosvik. Myyyys. Och jag kollade min mail i vanlig ordning det första jag gjorde när jag satte mig här, och ÄNTLIGEN HAR DOM SKICKAT MIN KLÄNNING! Tack, det var på tiden!!! Nu slipper jag slaviskt titta till min mail hela dagarna. Sen har jag läst alla miljoner bloggar, och läste mina kommentarer där Emmelie berättade lite vad jag skulle göra för att fixa mitt U-landsproblem jag har som jag dampade lös om här nedanför. Men jag är för dum för att hitta vad jag skulle göra, eftersom kodmallen står på albanska. SÅ mycket lättare om det hade funnits knappar att trycka på, typ: Ta bort. MYCKET LÄTTARE! Hoppas blogg.se läser min blogg och uppfyller mina önskemål.

Och vad vore ett såhär tråkigt inlägg utan en bild? HIHI

Vi har alla hästar hemma. Detta var dock mer än 2 år sedan, hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0