Lista-ha-ha-ha-ha

Hahahaha först lyckades jag lägga upp den här på alanyabloggen, när jag lyckades vara inloggad där? JAJA, fail.


Lovar du att vara ärlig? sure
Du heter: Camilla Bäst Lundstig
Låt som du är ledsen sörjer till? höhööö, finns en del
Beroende av: många saker 
Vad tror folk om dig? att jag är dryg. OCH DET ÄR SANT!!!! (haha?:()
Stämmer det? om jag har anledningar att vara dryg, så ja! hahaha
Vad säger du för att imponera på någon? "tjena pudding, står du här och dallrar?" (skulle personligen ta det som att jag var rätt.. fet?)
Hur imponerar man på dig? Bilden får tala:


Brukar du skratta för dig själv? HAHA OHJA!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? orkar inte
Var bor du? LULEÅÅÅÅ
Trivs du där? haha... njae

Äger du några converse: jappz
Sprit, cider, vin eller öl: det mesta, men vin är inte min starka sida.
Brukar du bli för full: hehe aldrig, usch för alkohol!!! :s
Vad har du för mobiloperatör: haleBOB
Är du allergisk mot något: typ inte. tror jag.
Hur svarar du i mobilen: hallå, elller: böböböö, waaah och andra störda saker när rebby bebby ringer
Vem ringde du senast? mamma i think
Antal timmar sömn inatt: 8-9
Sov du ensam: jajebox!
Brukar du komma i tid: oftast! tror jag är rätt duktig på det, HE-HE
När mår du bra: när jag trivs
När blev du fotad senast: vettefan, nån gång i skolan för rebecca ska alltid lagra upp massa bilder på mig för att hon älskar mig <3

Vad tycker du om fötter: usch!
Vad saknar du: att glassa i alanya
Favorit dryck på morgonen: jägermeister, det dricker vi riktiga grabbar för att vakna!
Rakar du benen: nej, jag satsar på långa fina flätor på benen
När brukar du oftast gå och lägga dig: väääldigt olika
Vill du hellre ha mail än brev: alltid roligt med brev, men det brukar alltid vara tråkigt..
Har du spytt offentligt: japp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex, runka och pissa
Vad gör du i morgon: går i skolan...
Vad använder du för shampoo? oriflame
Vem ringer du när du är arg/ledsen: kungen
Vilken tid gick du upp idag: 11.00 typpp
Har du strumpor på dig nu: japp, oranga lurviga och ASFULA
Är det okej att gråta: sure, för veklingar. haha nee klart det är okej att gråta HALLÅ
När grät du senast: i torsdags.. eller nåt?
Har du piercing: hehe i öronen
Vill du ha barn: NEJ! sen får man väl se när jag är gammal och grå vad som händer
Solar du ofta: haha... jag var kallad yoghurt även dom sista veckorna i turkiet när jag redan varit där 2 månader. oops?
Vad dricker du helst när du är törstig: ren sprit
Vilken är din favoritglass: ben & jerrys phish food MUMMA
Tycker du om sushi: vet inte riktigt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls/nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: blue
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo
Biter du på naglarna: inte längre, WAY TO GO GIRL!
Hur ofta tränar/motionerar du: varannan dag, NÄR JAG VÄL FÅR VARA FRISK
Senaste låt du hörde: My friend of misery


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0