jipp-hey

Hahahaha, nu ser huvudet bättre ut än detdär originalhuvudet med någon grotesk klackisko på. Nu är det ju en bild på läckerbiten själv som pryder och välkomnar denna mysiga blogg! Nja.. Men jag ska försöka lära mig detta nu. Och nu när jag väl ska lära mig så ska jag ta och visa er att jag har mvg i länkning: REBECCA! Du kan tacka mig senare när du fått alla mina läsare och blivit storbloggare :) Kram!


Söt vovvsing Sofie skickade, och jag kör Foki-style: Dagens sötis^^ (HAHAHA)

Nä.. Vad annars? Schooling 8 till 15.20 imorgon och det sög ju. Studenten och Alanya kan gärna komma nu, och inte om 3 månader. Och sen har jag ingen aning om hur all denna snö ska försvinna? Det känns som att den inte kommer försvinna alls, så då blir det ju bara på med skoterskorna på studenten! HAHA, sweet. Nej, men allvarligt. Nu ska jag leta fram skoterskorna.


Smell ya later.

Kommentarer
Postat av: rebban!

tack bäbis, det var fint ;)

2010-03-15 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0