It's getting closer

Heeeey. Här sitter jag och är helt öm i kroppen av någon störd anledning.. What's happenin dude? Ja skitsamma, det hindrar mig inte från att fara och röra på fläsket, vilket jag ska om exakt 14 minuter och 32 sekunder.

Skoja bara,  men jag ska åka om ett litet tag. Nåjooo, what else? Klockan ställdes fram inatt, vilket har både sina fördelar och nackdelar. Äntligen är det ljust ännu längre på dagarna, och bara ordet sommartid får det att sprudla i kroppen, TIHIHI. Vintertid är sooo last year liksom. Men att den ställs fram betyder ju att.. Vi får sova en timma mindre såhär på dagarna. Buu-huu, cry me a river. Fattar inte varför det inte kan lov NÅGON GÅNG när man ställer fram klockan. När man ställer tillbak den sprollar det gummiboll för mig men ah. Ni fattar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0