Freakin' söndag

I was gonna go to court
before I got high


Fortfarande väääldigt ogjorda läxor som låg och tittade på mig tills jag gav dom fingret och började med en ny header. Som sitter så fint på plats nu! (NÄHÄ MEN OM DEN INTE VISAS FÅR NI VÄL HETSA PÅ F5-KNAPPEN DÅ!!!!)

Jag är fortfarande stöööört ringrostig på designfronten och jag hade en liten tanke på att ha en högre header, tills jag kom fram till att om jag ens börjar försöka så slutar det med att min dator ligger på gatan utanför. Då blir den överkörd av massa bilar. Det blir en hemsk syn. Det vill jag inte.

Då kör jag väl på en liten pluttlista då:

Dagens humör: Si sådär
Dagens mående: Heeelt ok
Dagens borde: Ta tag i läxor och städa och göra något åt mitt liv. Äh, en annan dag.
Dagens frisyr: Förut var det 2 die 4, nu är det nytvättat och äckligt :(
Dagens smink: All natural
Dagens klädsel: Mjuka underbara fula kläder
Dagens planer: Chilla pung
Dagens materiella vill ha: Kläder, skor, pengar?
Dagens fundering: Vad i helvete tänkte dom när dom gjorde Havre Fras-reklamen? HE-RRE-GU-D!
Dagens beroende: Lypsyl, like always <3
Dagens tråkigaste: Mina onda tänder och min ömma gamla rultiga kropp
Dagens längtan: Dum fråga. Student och Alanya såklart
Dagens superlängtan:
SAMMA
Dagens tidning:
Illustrerad vetenskap. HAHAHAHA
Dagens låt: Devil's dance








(Alltså.. Ni trodde väl inte att jag har läst Illustrerad vetenskap? HAHA)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

De står 20 kilo på min biljett. Men enligt SAS är de 32 kilo, och dom checkar man ju in bagaget hos.. Hm.. klurigt :P

2010-03-28 @ 19:50:32
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0