Do as I say, not as I do

Äntligen har jag gjort mitt av måndagen, som bestod av en halvvärdelös MPRlektion där jag jobbade i typ 10 minuter av 2000 möjliga, en värdelös historialektion och en värdelös engelskalektion. Inte intressant alls, så jag avstår att berätta om det!

Men sen däremot, så hämtade racer-rebban upp mig och vi drog till skogarnas skog i Bensbyn, till Josse. Vi myste med cola, kakor, chips och ostbågar + Maria Montazami och dom leopardklädda 50+arna som slickade i sig lite bodyshots från nakna småpojkar. Jag agerade DJ i racer-rebbans toyota och dunkade plåten genom staden med fjortismusik på högvolym.

På tal om fjortismusik så ska jag visa hur man ser ut när man lyssnar på fjortismusik:

 

 

 

Avslutar med en bild från senaste enskilda skolfotot -09 :)

 

Fixade håret helt själv! :D Blev faktiskt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Signe

HAHA snygghåret! Du borde ju gå frisör förtusan ;) Älskar förresten att du tog med en bild då jag var utklädd till HÄXA! ;D

2010-03-15 @ 23:19:16
URL: http://signen.blogg.se/
Postat av: Frida

men GUD SÅ SÖT! :D

2010-03-15 @ 23:54:39
URL: http://vivalafrida.blogg.se/
Postat av: sofie

HAHAHA <3

2010-03-16 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0