Devil's dance

HAHA 3e gången jag bloggar på typ 4 timmar, jag verkar ha tappat bort mitt liv. Emmelie ringde nyss och frågade om jag ska hänga på henne och Rebecca på festligheter, jag svarade att jag får se men nu känner jag mig aspepp! WOHO! Fast innan något är klart måste jag försöka få i mig mat och återställa hela mig, för det gick inte så bra att äta imorse även fast jag var hungrigare än en varg. Eller en elefant. Vilken är hungrigast?

Haha uehehehjghduj alltså grejen är den, att tanken på mat får mig att må illa, och jag är lite (läs: ganska) svag fortfarande. Hm.. Så som sagt: innan jag fastställer ett beslut måste jag få i mig något, annars bådar det inte gott, hahaha. Men fan att jag ska försöka iallafall!!!! Jag är less på att sitta hemma och dö. JAG SKA!!!!


Ska hälla i mig 4597 liter vatten och 1,4 liter påskmust nu. C YA


HAHA jag vill inte göra ett till inlägg, för då känns det creepy (för att vara mig). Det är som så att: JAG MÅSTE STANNA HEMMA! Bara orden får det att krypa i benen. FUCK (a duck)! hejdå

Kommentarer
Postat av: Rebecca

påskmust........

2010-03-20 @ 17:15:29
URL: http://ribekao.blogg.se/
Postat av: camilla

fan vad avis du är

2010-03-20 @ 17:58:04
URL: http://lundsteeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0