Crazy mf

Omfg ya, varför finns det INGENTING att se på tv!? Helt sinnes. Jag sitter och roar mig själv med Youtubeklipp, helt underbart tidsfördriv som är helt underbart roligt. HAHAHA SERIÖST, så jävla kul!!! Vart får folk allt ifrån? HAHAHAHAHAHA

Detta är och förblir en klassiker.

 

Nej, alltså.. Jag borde göra något. Jag borde verkligen ta tag i MPRarbetet och andra läxor. Men jag har en liten tanke att jag ska jobba på lovet. (HAHAHA STÖRSTA SKÄMTET EVER). Bara så ni vet kommer det inte hända. Vad jag än säger och gör så kommer jag inte göra läxorna på lovet. Även fast jag gör dom så kommer jag inte göra dom! I'm kind of amazing när det kommer till sånt.

 

HAHAHAHAHA jag kom att tänka på en sak. Har berättat detta för hela världen, men who gives a fuck, jag berättar igen. När jag var liten så hade vi någon liten bok som vi ritade i? Eller något? Ja, jag hade iallafall ritat något brunt, har ingen aning om vad det kan likna egentligen. Typ en bajshög. Ah. Men det var tur att jag var ung och smart som skrev en fin kråkfot ovanför: hest önä.


Vad är hest önä för något? Jo, efter många forskningar kom vi fram till att den bruna bajshögen var en Hästunge. Alltså ett föl på svenska. HAHAHAHAHAHA det som är synd är att jag inte hittar igen den boken, det hade varit kul att visa så ni fattar vad fan jag snackar om. HAHA

Ha en gnäggigt bra dag era hest önar. /Fullblod


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAHAHAHAAHA JAG DÖÖÖR!

2010-03-30 @ 03:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0