Busy doing nothing

WAAA-LLAAAA!

Läxorna ligger och skriker på mig, men jag fetiggar. I'm busy doin' nothing. Det slog mig nyss att detta är en stor dag!!! Jag fyller 18 år och 3 månader på pricken! PARTEEEYYY! Antingen firar vi att jag fyller 18 år och 3 månader, eller att det är 9 månader tills jag är 19. Själv ska jag fira att jag fyller 18 år och 3 månader eftersom jag inte ens längtar till min 19 årsdag. Jag är inte ens nog gammal för att vara 18 typ. HAHA herregud, jag pladdrar och ni ba: wtf, hon är hög? Jag ba: yeeees.

Nä alltså. Vad fan. Jag skrev nog bara för att jag har tråkigt. C ya later aligator.


Vattnet var asvarmt - jag svär på gud brushan.

Kommentarer
Postat av: bääääääääääzzziizz

i was gonna go to court, but then i got high..

2010-03-28 @ 23:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0