BÄRS E LIVET

Ikväll blir det bowling och pardey med Rebecca, Emmelie och co. Sitter här på fyllan efter middags- och eftermiddagsxidrarna. HIHI FNIZZ snrat raglar jag franm på gatronrmna!!

Skojar såklart, what else? Jag har inga kläder så jag får väl gå naken precis som vanligt. Om jag har tur hittar jag en wettextrasa i garderoben, men det är inte så troligt. Kommer bli rätt kallt, men ja.. What to do, what to do?

Kommer vinna i bowling och ha träningsvärk imorgon, men en vinst är värd all pain i världen! Ojoj (Y) Annars då? Jag har ont i tänderna, men det är ingen nyhet. Inga kärringtag här inte!!! Dessa problem är bara en fis i rymden. HÖHÖ INTRESSANT! Nä, jag ska inte ursäkta mig om att jag skriver ointressanta inlägg, dom rockar rockring. PUSS

HEJDÅ ALLA BARN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0