... And justice for all

Kom nyss från duschen, och det behövdes verkligen med tanke på att jag luktade apa och kom nyss från träningen.

Haha nu ljuger jag. Jag luktade inte apa, jag har inte luktat på mig själv så jag vet inte vad jag luktade, och jag kom nyss inte från träningen, utan jag kom nyss från en rundtur på Porsön. Det var nämligen så att jag och Signe for och tränade, sen påväg hem kom hon på att vi kan åka och kolla på snötippen på Porsön som är full (HAHAHAHA) så vi gjorde det. I brist på liv alltså, inget annat. HEHEHE sen kom jag på att jag är inte bitter här i bloggen, utan jag är förjävligt bitter, jag klagar och lever rövare som om jag vore ett ADHDoffer. Hahaha men jag är faktiskt inte så hemsk i verkliga livet! Bara oftast. HEHE SKOJA, jag är ju awesome.

Bara för det ska jag bjuda på störda bilder

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0