7th Heaven!?

Idag känner jag mig bättre, och jag ska ta det lugnt ett tag för helvete heller om jag blir sjuk igen, BLIR HELT JÄVLA GALEN DÅ!

Och något annat jag blir galen på är "7th Heaven"! KASST! Vad är oddsen att den där Lucy ska ha en sådär snygg pojkvän och själv vara sådär ful? Varför bor dom på övervåningen hos hennes föräldrar? Nyss kom en av domdär 348939 barnen till dom där föräldrarna (som är livrädda för ordet "sex" och allt däremellan) med sin flickvän, och dom får inte sova i samma rum? HAHAHA!!!!!! Nej men seriöst, jag tål inte den serien. En gång i tiden tyckte jag det var rätt bra, men jag var ung och dum :)

Nog om 7th Heaven. Äntligen fredag! Haha vet inte varför jag tycker det eftersom jag inte var i skolan idag, men det är något som gör fredag till en underbar dag. Även fast den är alldeles för nära måndag så är det en start på helgen och man har 2 lediga dagar efteråt (även fast jag inte vill räkna söndag till något positivt). Äh jag orkar inte pladdra mer, 7th Heaven gjorde mig för upprörd. Mohahaha.


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0