Waolanya

Off yaaa.

Jag mår bättre, men fortfarande inte jäääääääättebra. Men det ordnar sig säkert snart med mina piller jag har fått. HAHA. Det är verkligen Turkiet <3 piller när det kommer till vad som helst. Är man lite snuvig har man "the flu". När man känner sig minsta lilla förkyld ska man åka till doktorn och ta en spruta och gärna få ANTIBIYOTIK-tabletter. Så funkar det!

Igår förfestade vi hemma hos Sandra och Ida, medans Cilla jobbade. Vi körde lite ölspel och liknande, vilket var mucho trevligt. Jag mådde lite sisådär då och då, medans jag ibland mådde helt okej. Skumt. hahaha.

Just nu har vi en liten kattunge hemma (?). Då tänker ni: VAAA? Jag är faktiskt ingen kattälskare, men denna är såååå liten och söööt. Vi har gett den lite mjölk. Halleduttsingen då. Fan vad jag pladdrar om ingenting, nu ska jag sluta. Ska bara vänta på att Rebecca ska duscha klart så ska jag göra detsamma och vänta på toapapper så man kan både go shitting and pee. Hehe. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0