Tof-ckingmorrow

Igår var det somsagt klassfest nr. 3. Vi tränade på sången (gissar på att ALLA glömde sångpappret hos Rebecca. Inte minst jag. Fail.), fixade quotes på lakanen till flaket och hade det allmänt trevligt. Det slutade på Kafelino, STÖRT mycket folk var det där. Vi fick gå före i kön för att den var helt jävla fuckad och klämde ihjäl oss som stod vid staketet. Eller okej, staketet föll när det blev tryck men wtf, ni fattar ju poängen. Mohaha. Jag kom till och med in gratis. Jag gav en 50-lapp och fick en tillbaka. Inte illa pinkat, HAHA.

Jag begav mig iallafall hem när det stängde. Sen kom ju det roligaste, att jag skulle upp 07.25. Kan ju berätta att jag inte var bakis, men trött som ett jävla as. Så det fick nästan räknas som en baksmälla, när jag låg i tandläkarstolen kunde jag inte hålla ögonen öppna typ. Tja. Sen gick jag hem och sov godare än godis. Känner mig stressad idag, har massa att göra. Tror jag? Bye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0