Prom

Vädret kan ju slänga sig i väggen, om det regnar när alla fina balister (bildade ett eget ord helt sådär random, hej och hå!) går och minglar i parken så får ju som sagt vädergudarna med mig och göra. Ska bli så kul att se hur fina alla är, jag längtar!!! Hahahaha. Min söta papichulo ska ju skjutsa dit Rebecca, Linus, Sanna och Andréas i sin jobbarkompis bil. Nice. Han har lovat att jag ska få åka en runda eller 5 nu i förväg, och den ska då fan vara nercabbad OCH DÅ FÅR JAG VÄL FAN BLI FÖRKYLD IGEN, JAG SKA! Jävla skitväder, kan det bli stekande varmt igen eller? Kom igeeeen.

Någon gång före 18.00 ska jag iallafall befinna mig i stadsparken och titta på alla. Kul ska det bli! Heippa.

Kommentarer
Postat av: J u l i a ♥

Hoppas du får en trevlig fredag!



Kram :)

2010-06-04 @ 14:09:07
URL: http://julisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0