Panic!

Jag har fått världens finaste studentpresenter både igår och idag. Älskar min familj!! ♥

Till höger om mig står min ena studentskylt lutandes mot väggen och till vänster om mig är min spegel täckt av alla serpentiner, blommor, nallar o.s.v. Det gör fan ont i mig att jag aldrig kommer få uppleva detta igen. Ah!!

Annars sitter jag och panikar. Vi drar imorgon och jag vet inte vad jag ska packa ner. Jag har mycket kvar och jag har slängt i massa tvätt i tvättmaskinen. Jag panikar även över att jag kommer sakna alla så mycket. Jag hoppas folk kommer och hälsar på oss! Det skulle ju rocka rockring. Josse har pratat om att komma ner, det hoppas jag verkligen. Sen blir jag fan besviken om inte Johanna och Elli kommer ner och röjer (Nädå, känn ingen press, iiingen press alls!!!!!! HEHEHE). NEJ nu ska jag sluta pladdra. MÅSTE göra massa. Hjelp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0