Outlaw torn

Ooooofff yaa.

Så börjar många av mina inlägg. Typ. Ikväll har vi haft förfest med Pia och hennes vänner från Norge :) Vi var typ.. 10 eller 13 pers? Mitt minne är ju begravt så jag kan inte säga exakt hur många vi var, men ah, sktisamma. Vi drog iallafall vidare till Queen's som vanligt, drack Vodkabull och gick till Hollywood där vi blev bjudna på öl. Sen vidare till Robin hood i vanlig ordning.

Just nu ligger jag och lyssnar på iPoden, d.v.s. Metallica såklart. Outlaw torn flyter genom mina öron och det får mig bara att rysa. Den får mig även att sakna hela min familj och speciellt min älskade bror så mycket att jag nästan får små tårar i ögonen, hahaha <3. Men samtidigt så älskar jag detta stället. Det har sina brister men offff yaaa, fuck it. I love it.

And if you see me strut
Remind me of what left this outlaw torn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0