Olm yaa

Jag säger bara en sak. Alltså. GUD VAD JAG VILL HA FALUKORV!!!!!!!!!! NU!! PRONTO! AAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!

:(:(:(:(


Idag var vi iallafall på stranden ett tag, som vanligt plågar jag mig genom den korta tiden vi är där. Förresten fick jag veta igår att jag är en fisk. Vet inte riktigt vad för fisk dom syftar på, men en VÄLDIGT vit sådan. Tack. Därför var jag tvungen att gå till stranden idag, hähähä. Va? Om jag blev brunare? HAHA. Wery fanny.

Igår förresten, när vi åt kumpir på Fast food så kom en turk (tydligen) fram till mig och sa "smaklig måltid" till mig på turkiska. Jag svarade: "BITTE SCHÖN!" Jag trodde han sa Auf wiedersehen. Typ. Rebecca har väldigt roligt åt detta...

Annars så får ni gärna skicka hit en falukorv eller två, skulle inte skada om man säger så. Num num. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0