Not so long to go

Gissa vad jag har börjat med!?....



JAAA! PACKA! Haha, alltid lika kul när man ska packa och tänker: "Den här kommer jag aldrig använda. Så jag stoppar ner den iallafall!".. Jag vet att jag inte kommer använda det där linnet, men täääänk om jag ändå får för mig att jag vill använda det. Så det får självklart åka med. Så är det typ med halva mina packningar när jag ska någonstans. Värdelöst, HAHA. Sen när jag väl är på plats så blir det: "Och HUR tänkte jag när jag packade ner det här!?".. Så ere. Nu har nu fått gå en rundtur i Camillas hjärna när hon pratar med sig själv också, mysigt va? Alltid något att ha med på CV:t! 9 days to go, Camilla Lundstig gillar detta (Y). (Camilla Lundstig är den där paddan i väskan som hänger läpp). Piz.

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahah ful du är...

2010-06-03 @ 22:35:26
URL: http://ribekao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0