Midsommar

HAHA jahapp, det var tydligen midsommar idag!

Denna gången får jag ju faktiskt vara med och fira midsommar på ett blågult Robin Hood istället för att ligga död med en äcklig grishals. Det blir la gött, även fast jag just nu känner att det hade varit mer värt att stanna hemma. Jag kanske är trött efter 2 veckors konstant festande? Eller vad säger ni? Jag är väl lite härdad sen förra sommaren, så jag taggar nog till snart!

Igår blev det iallafall förfest med Pia och hennes vänner i en jäääättefin lägenhet på högsta våningen med en underbar utsikt över berget och stan. HAHAHA innan vi gick dit så lyckades Rebecca förstöra ett fönster här i läggan. Mitt i allt stod hon med halva fönstret i händerna och vi fick inte tillbak det. Vi fasade för vad Mustafa skulle säga när han kom hem, men han fixade det tydligen själv på typ 3 sekunder. Låt inte 3 blondiner sätta ett fönster på plats, det blir inget resultat. HAHA FAIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0