Let it rock

Gårkvällen var spännande. Dricka, skratt, dans, vattenpipa, musik x1000, ölspel, sms-roulette, fuck the dealer, securitasvakt. Det är väl ord som kan beskriva det hela, HAHA. Det failade tyvärr i slutet när störningsjouren av någon konstig anledning (.... hehe) fick för sig att komma och festa med oss. Eller nej, juste.. Han ville att vi skulle blåsa av festen, så var det! Så kring halv 1 var det slutfestat för MP3:orna. Och DÅ var jag bakis? Kul? Nej! Idag ska jag vara bättre på att äta middag, igår fick jag typ inte i mig nån mat.. Inte praaa. Så jag tröck i mig falukorv när jag kom hem, HAHA. Pain is temporary, falukorv is forever.

Sen somnade prinsessan så gott, vaknade kring halv 11 och mådde lika bra som sin titel, tog sig en dusch och levde lycklig i alla sina dar. Dock var hon sämst som hade med sig kameran men inte rörde den på hela kvällen. SCORE! Och nu laddar vi om för ikväll. SKÅL PÅ ER!


Raggarhunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0