I'M MADLY IN ANGER WITH YOU 2

F
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA
A
A
A
A
N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitt Illustrator CS4 har gett upp. Jag har avinstallerat, dampat, dragit mig själv i håret, installerat, skrikit, hetsat x 1000. Och jag fixade nytt. Funkar det? NEJ! Då inser jag nu att jag måste ha CS5. VAD ÄR DET FÖR FEL, SLUTA UPPDATERA ERA JÄVLA PROGRAM, HELVETES FAN SATAN I GATAN, GE ER!!!!!!! För ALLT inom illustrator på min dator och liknanade är i CS4, och ni som håller på med såna här saker vet att när man öppnar typ en CS4-fil i, vi säger CS5, så läggs ALLA lager ihop. Så det är typ omöjligt att fortsätta jobba med dem. Tack Adobebögar, ni har gjort mig jävligt arg. JAG SKA SMISKA ER SÖNDER OCH SAMMAN ERA MOPPSKALLAR, HEJDÅ.


RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0