Haircut

Alltså.. Kul att det är strååålandes sol när man vaknar. Sen när man går ut visar det sig att det fortfarande är istid. Efter någon timma regnar det och sen tar det 3 sekunder så är det sol igen. Och sen regn. Sen sol. Också orkanvindar hela tiden på det. Jävla myskoväder, hahaha.

Annars så har jag hunnit klippa mig. Jag har lugg igen, weeeho! Endast för att jag inte ska se ut som en snopp när jag har studentmössa. Sen måste jag stoppa upp den igen när jag kommer till Alanya, för annars ser jag ut som.. Eh. Jag vet inte.. Någonting, luggen blir iallafall sjöblöt. Det är inte snyggt. "Har du nyss kommit ut ur duschen?" "Nej, det är svett." Ni fattar ju liksom. So fresh you can taste the sweat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0