Efes

Såhär ligger det till:

  • JAG HAR INGA KLÄDER!!!!
  • JAG VILL HA EN EFES, PRONTO!!!!
  • DET ÄR INTE DÖDSVARMT IDAG WIHOOO!
  • Jag var på beach party igår. Och såg ryssar dansa med en liten trosa på sig. Myspys.
  • Idag åkte jag taxi med en sötis som dunkade Lady Gaga på högsta volym.
Nu ger jag upp punkterna. Igår var vi och kollade på en lägenhet uppe i berget. Jag kunde typ inte andas när vi väl hade kommit upp. DÅ SKULLE MAN GÅ FLER TRAPPOR TILL LÄGENHETEN, OCH SEN LÅG DEN NÄSTAN PÅ  HÖGSTA VÅNINGEN! TJA ELLER!!! Snacka om att man inte överlever den vägen en gång till i sitt liv. Bra att vi tackade nej till den för eran skull, för jag hade inte överlevt denna sommar och då hade jag inte kommit tillbaka till Sverige igen. Nu blev ni glada att vi avstog va? HA??

Vet inte varför jag hetsar. Nu ska jag vänta på Rebecca och se om det blir någon Efes innan vi rör på fläsket. Ha det gött, baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0