Billionaire

ÅH, imorgon kör studentveckan igång! Vi har planerat in hela veckan och den ska bli så jävla awesome. Inga tvivel finns, för.. jag är ju faktiskt med. HAHA! Awesome som jag är, det blir ju inte bättre alltså. Imorgon ska vi spela brännboll och leka lekar med andra klassen. Fan vad jag ska ta vara på denna vecka nu, den kommer bli så jävla bra.

Annars så... är det söndag. JIPPIE! Inget på schemat och det blir ju inte tråkigare än så. Jag kommer nog mest bara sitta och vänta tills det blir imorgon, hahaha. Juste, tandläkartid på torsdag 07.50! Roligt va? Pigg och glad med fin andedräkt, dom kommer ju typ skicka hem mig. Haha nä, men jag ska faktiskt försöka flytta på den. Det är bara det att jag måste dit innan jag åker. Får se hur det går. Nu ska jag fortsätta döda tid, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0