All the crazy shit

Jag har nyss tvättat lite som ska ner i resväskan, och bränt en skiva till imorgon när vi ska till lokalen! Det blev inget brännbollande. Synd. NOT! Brännboll är inte riktigt min grej, hähähä. Va? Om jag har lugnat ner mig angående nedanstående inlägg? Jorå, det är lugna kamelpucklar (tänkte bara variera mig lite med tanke på att jag skrev dromedarpucklar förra gången).

Läskigt lite tid är det kvar till den stora dagen och den stora dagen nr 2. Alltså studentdagen och avresan till Alanya. Ni har väl inte missat att jag ska ta studenten snart? Och att jag ska till Alanya efteråt? Nä, tänkte väl det, jag har ju bara nämnt det i varenda inlägg sen jag föddes typ. HAHA.

Vi på fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0