Aja baja moster maja

B to the ÄST!!!

Det är vad jag (vi) är!

Jag, Pia och Rebecca steg upp kring 1 idag och pallrade oss till stranden. Och var där i typ mer än 2 timmar! Oh yeah. Har jag inte fått färg kommer jag ta med mig min kniv imorgon och knivhugga folk. Ja, bara för att jag inte har fått färg så ska någon liten stackare få sota för det. HEHE evil grrrl.

Igår var det ett saaatttans oväder förresten! Det regnade och åskade som fan. Så det blev sen utgång, och det var nästan lite kyligt ute. Men det stoppade inte partypeople, hähähä.

Annars är det mycket fest, mellanmycket sovande och intemycket shoppande. Shoppa i denna staden är inget som ingår i min starkaste sida, det är så jobbigt. Nu ska vi fortsätta glo på Ellen-show och chilla innan det är dags för utgång igen. Livet leker, liket lever. BYE BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0