9 ve 11 gün kaldi

Chiiiill dag. Vi hade redovisning i graf, sen skrev jag ut saker till portfolion och sen var jag klar med grafisk kommunikation 4-ever. (Tror jag väl?). Sen gick jag och åt en glammig lunch som kallades tacosoppa. Jag vet inte hur ni andra gör, men har ni potatis till tacos? Nä, tänkte väl det. Men skolan har iallafall, kul för dom :)

Annars har jag bara chillat hos Rebecca, vi lagade middag och.. åt kakor typ.. HAHA. Pappsen har lagat min resväska idag, lyrre! Inte så lyrre när vi märkte att handtaget man drar i följde med hjulen på rymmen mellan Stockholm och Luleå, men det går att dra i lilla handtaget så det är lugna dromedarpucklar. Känns underbart. Ledig imorgon. Avslutningslunch 13.00 på torsdag och efter det tandläkaren. Chilldill hela livet. Nästan. Inte. Lite. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahah ser dig fortfarande halta omkring svärandes över den där jävla väskan som slår dig i hälarna ;)

2010-06-01 @ 22:24:02
URL: http://ribekao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0