Yapmaaa

Åh, jag suger verkligen på att uppdatera. Men vad ska jag skriva om? Jag har inte ens bilder att lägga upp typ, jag kan tjuva någon från Rebeccas bilder, men det är sjukt jobbigt att ladda upp dom, hahaha.

Här är det varmt som vanligt, vi är fortfarande inneboende hos Mustafa och Pia, Mustafas mamma och syster har kommit hit, vilket betyder att vi är 7 pers i Cayircis 3a. Mysigt. Det finns inte en smutsig centimeter i detta hus, dom städar verkligen VARJE dag, HELA tiden! Också är det lite svårt att kommunicera också, hahaha. Man känner sig lite dum som sover till typ halv 5 medan dom stiger upp och lagar mat, städar och liknande. Heh. Slöa svennar.

Titta vad ointressant inlägg. Jag har faktiskt inte så mycket nytt att dela med mig av som ni kanske tror, hahaha. Får väl se när jag lyckas uppdatera med något spännande, något nytt, något lånat något blått. Eller hur det nu var. Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0