Quandooo

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag. Anledningen är att jag har dött :(

Men då är det ju bra att jag återuppstod igen då! Så.. Vad har hänt sen jag uppdaterade sist?

  • Kommit hem alla tider mellan 1 och 7
  • Ätit en bit tårta längst fram på Queen's bardisk
  • Lyssnat på Johnny Cash på Queen's tills både jag och Rebecca tänkte: jävlar vad dom höjde sången!? Då var det en man som hade tagit över micken och var stört jävla bra på att sjunga. Stört jävla bra på att sjunga likadant som Johnny Cash.
  • Suttit hela natten och tittat på turkiskt djurprogram om apor, möss och pelikaner.
  • Ätit kumpir 29495 gånger
  • Utvecklat min Turkiska. (Om det är bättre eller sämre är ju en annan femma... hahaha)
Ja. Det var bara några små detaljer om vad som har hänt. Nu ska jag, Pia och Rebban fortsätta sjunga med i alla reklamer. Utbudet av reklamer är inte så stort så det är samma VARJE gång. Quando quando quando quaaaandoooo. OOOH OOH OOOOOH! T-box. Simma lugnt lirare, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0