Kackerlackor...

Hej och hå.

Jag tänkte skriva ett underbart inlägg om kackerlackor, i brist på annat att göra. Men jag måste tyvärr göra det fort som fan eftersom batteriet på Rebosh's lilldator snart dör. Hehe.

Vi har haft typ 49584903 kackerlackor här sen familjen kom på besök och tog ut alla mattor och rörde om alla smulor och skit runtom överallt. Jag är DÖRÄDD för kackerlackor, dom kryper (springer marathon) omkring och gömmer sig överallt. UH.

Iallafall, så hade vi en sötis i soffan för någon dag sen. Mustafas mamma, syster och grannen (supertanten) hade lagomt kul åt att vi såg ut som att vi hade sett en dinosaurie. Typ. Sen gömde sig en liten sötis i vårat rum också, närmare betämt i vår säng. Supertanten springer dit och ska döda den, och säger till mig: GEL, GEL, GEL! (kom, kom, kom!). Så säger jag: Men jag vill inte gella... :( Och ser ut som en 3åring som inte har fått sitt lördagsgodis. Och när dom i samma veva ska döda kackerlackan som ligger och myser i soffan så stänger dom ut mig i hallen. Eh. Jag trodde jag såg det sista ljuset i hela mitt liv. Men se på fan, jag överlevde. Rörigt detta blev, men nu dör strax batteriet. Saknar er alla där hemma, hade jag kunnat hade jag bytt ut kackerlackorna mot er. Ska försöka. Hadi bye bye!

Kommentarer
Postat av: Pia

NAA KOMMENTERER JEG SAA NU MAA DU OPPDATERE! =D



Up the butt with a coconut =D

2010-07-31 @ 19:45:01
URL: http://pialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0