Dim Cay

När jag väl sitter vid datorn så har jag uppe typ 349839 flikar bara för att jag känner att jag MÅSTE ha uppe allt jag ska kolla. Jag är på MSN, Facebook, bloglovin, läser bloggar, och skriver i egna bloggen. Tja.

Igår var vi i Dim Cay med Onur och Soner (? Sem enligt mig). Det var inte i det Dim cay vi var på 2008, den här satt man uppe i sånadär små.. grejer, vafan man nu ska säga, också en pool nedanför. Vi fick en feeet frulle och faaaan vad gott det var. Num num. Jag rekommenderar verkligen Dim Cay till alla som är och semestrar i Alanya, typ världens mysigaste ställe. Dock ligger det en bit bort, vi åkte dit med Onur eftersom han har bil. Och det var waaaay galnare att åka med än med en taxi ska ni veta, hahaha. Trafiken här i Turkiet är så.. kul.. hahahaha.

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och säkert göra något att äta. Är hungrig. Hadi bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0