C-dog

Jag råkade visst dö ett tag, men nu är jag här igen!

Pia vill att jag ska skriva något om henne.. What shall we do with the drunken sailor liksom? HÄHÄ. Hon sitter här och dreglar över kissies utseende och gör allt för att se likadan ut. Hon lyckas lite faktiskt:)

Nu ska jag sluta vara oseriös. Tror jag.. Igår var vi  på Auditorium, eller Auditoroum. Välj och vraka. Jag har fått färg också! Brun som en brun böna är jag! Skoja bara, jag har fått färg men är fortfarande vit som snö. Läs Rebosh's blogg, hon är snygg. Kolla bara på senaste bilderna hon tog på sig själv. Läckerbit, tur att hon är min. Mmmh. T-box.

Det blev massa internt här, men jag älskar att läsa min blogg och se allt internt. Det är min vardagskomik, MOHAHAHA. Fan vad trist inlägg, nu slutar jag. Tänkte bara säga att jag återuppstod från döden än en gång och att alla är PEN. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0