I wanna know your name

Alltså, jag vet inte vad jag ska skriva.

"Hej! Imorse jag var jättetrött. Sen har jag jobbat hela dagen, det var jobbigt. Nu har jag kommit hem och sitter och dricker té. Sen ska jag träna. Sen ska jag sitta vid datorn. Sen ska jag sova. P.s. Jag är så jävla irriterad på reklamen på TV och tusen andra saker.. Luleå suger. BLÄ"

Jag ids liksom inte skriva det varje dag, för jag tror ni kan mitt dagsschema utantill ändå. Woooho partyinlägget!!!!!

Ska bara visa en grej:


Typ en vecka efter jag kom hem. "3 månader i Alanya? JOOOTJENA!" tänker ni då.


Men nog fan var jag brunare än här? HAHA vad säger ni nu liksom? Jag är typ vitare nu också. Lägger jag mig i snön blir jag kamouflerad. COOLT, då vet jag vad jag ska göra när polisen närmar sig.

Kommentarer
Postat av: miccan

hahahha. varför kommer jag alltid på mig själv flabba åt dina inlägga fast dom är totalt vädelösa!!! puss <3

2010-12-09 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0