Saturday night live

Party!

Sitter och förfestar, har FF så jag tog tillfället i akt. Julskum och julmust bjuder förfesten på och jag taggar för jobb 23-05. Då vet ni ju vart det vankas fest ikväll iallafall, ni är varmt välkomna! Årets fyllekalas ska det bli WOHOOO!


Kom på att jag kan ge er en nödvändig information del 2. (Illa att jag gör en del 2 faktiskt.. Men what to dooo what to do?)

  • Jag är så slö att varje gång jag ska kolla väder går jag in på yr.no istället för smhi.se. Yr.no må vara bättre men jag gör det endast för att jag är slö. Det är ju kortare att skriva?

  • Samma sak som med oplockade ögonbryn, så måste jag alltid ha örhängen på mig. Jag mår typ psykiskt dåligt utan, HAHA. Även om jag duschar/sover/badar så måste jag ha det, och då passar jag alltid på att ha mina delfinörhängen. De är små och är där så jag slipper må dåligt liksom. Reb tycker mina delfiner är roliga, why!?!? FU, dom är fina.

  • Jag känner mig totalt jävla naken utan halsband. USCH!

  • Ni vet pixbox.se? Ah, när dom bytte namn från foto.. ja vafan det nu hette förut, så trodde jag att det hette pixpox. Jag fattade verkligen ALDRIG hur jag inte kunde komma in på pixpox.se, medans alla andra lyckades!? Vad gjorde jag för fel liksom?

  • När jag valde gymnasium så valde jag Media för att jag gillade att fota. Slutade med att jag gick Grafisk Kommunikation och har inga större planer att bli något inom media alls. Och om jag nu måste så blir det något med graf iallafall. Kameror är inte ens i närheten av mitt intresse längre.

  • Jag har på senare år inte alls lika mycket längtan efter julen. Jag tycker mer det är jobbigt. Ge mig julklappar och stöka över allt annat så är det ok. HAHA.

  • När jag sommarjobbade på SSAB gick jag med en gräsklippare på en jordplätt. Sedan stod jag i ett brunt rökmoln med en röst i mitt huvud som sa: CAMILLA VAD I HELVETE TÄNKTE DU MED NU? Ja, vad fan tänkte jag med?

  • Jag tröck nyss även i mig lite After Eight. Blandar man det med julmust smakar det hostmedicin. Happ, då var den festen slut. Fan. Hejdå!


P.s.
HAHA visste ni förresten att man tydligen kan heta Glennart? HAHAHA JAG TRILLAR AV STOLEN ALLTSÅ HAHAHAHAHA ORKAR INTE. Om ni inte tror mig kan ni ju alltid söka på hitta.se. Det är på jättesant! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0