If you die I will kill you

Alla gör små faktagrejer för varje dag. Jag gör en ful lista istället eftersom jag verkar älska listor. Här får ni veta lite udda fakta om något mongo...


  • Spontant kan jag undra över saker, och fråga heeelt random och konstiga frågor. Bara sådär mitt i allt.
  • Jag HATAR att ha oplockade ögonbryn. Jag mår typ psykiskt dåligt om jag går omkring och har oplockade ögonbryn.
  • Om folk pratar oavbrutet för länge så måste jag andas åt den som pratar. Jag är inte säker, men jag tror det är så att jag inte andas när folk pratar? Något sånt måste det ju vara, för jag tappar typ andan annars. Låter helt jävla stört - och det är det! Medfödd cpskada skulle jag kalla det.
  • Jag måste kippa efter luft när jag går i svår motvind.

  • Jag har alltid HATAT ost på hamburgare. Nu kan jag äta det, men äter helst utan.

  • Jag äter inte popcorn eller ostbågar och dess liknande släktingar.

  • Jag hatar att vara så lång som jag är. Jag tycker klackar är DÖSNYGGT men använder det inte just därför. Och det hjälper inte hur många som än säger hur snyggt det är att vara så lång. Tyvärr. But I'm trying!

Då kan ni ju undra... Hur fan ser denna människa ut?


...Ja det undrar fan jag också.


Kommentarer
Postat av: rebosh

vadå, trying! du har haft klackar 2gånger på 18 år typ! FÖRSÖK MERA :D

2010-12-01 @ 21:41:46
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2010-12-01 @ 22:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0