Together we can make it through the day

Fy-jävla-fan vad trött jag är.

Nåja. Gårdagen/natten:

Pratade med randoms om min tändare, dom tyckte den var fin med palmer och sandstränder på. Jag sa att den lyser upp mitt liv, HAHA HUR JÄVLA ORDVITSIGT VAR INTE DET NU NÄR JAG TÄNKER EFTER? Camilla 'Ordvitsarn without knowing it' Lundstig. Annars var det inte något speciellt på Allstar, vi drog därifrån efter 2 tror jag? Och sen ringer Rebecca mig efter 4, och jag fick typ en hjärtattack när jag vaknade av min ringsignal. Jag tänkte mer "WTF VEM I HELVETE TRUMMAR I MITT RUM??" men det var bara allas våran Rebecca. Jag kommer dock inte ihåg mycket av det samtalet, jag tror jag somnade mitt i samtalet? Bra jobbat.

Annars så har jag 2 feta brännblåsor mitt mellan fingrarna. Jag tyckte tydligen i stundens hetta (HAHA) att det var en 10 poängare att ta emot en tänd cigg på glöden. Smart va?

Nae. Nu blir det fetchill. Hejdå!

P.s. Kul att jag nånsin tar kort. Verkligen asroligt!! Fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0