That party last night

Hmm. Gårdagen då...?

Jag och Emmelie satt hemma hos mig med musik, babbel och dricka. Mycket mysigt! Även Johanna joinade oss ett tag, sen blev hon för cool för att gå ut på krogen. Iskall brud!!!!!

Vi stod och frös ihjäl i kön, jag gnällde väldigt mycket över detta när jag väl kom in och det resulterade att jag har en kofta här hemma nu. Som inte är min. Oki!

Allstar var ingen höjdare, så vi gick till Statoil och köpte en stor juice som skulle få vår slatt i flaskan att gå ner lättare. Under hela Statoil-vistelsen gnällde jag om deras korvmeny som hette "Julbord" och kostade 52 kronor (... tror jag). Men jag hade inte råd, taskigt läge liksom! Och inte ville dom bjuda på den heller :(

HAHAHA drog en facerape på Emmelie också, som jag inte ens kommer ihåg att jag hade gjort. Fan vad den smiskade! Jag skrev: "fes och rapade samtidigt, så skönt". HAHAHAHAHA ALLTSÅ HUR ROLIG FÅR MAN VARA, ORKAR INTE!!!!

Aja, efter lite juicedrinkar och mackor kom vi på att vi kanske skulle avsluta kvällen. Innan jag la mig fick jag en snilleblixt: JAG SOVER MED SMINKET SÅ JAG BARA BEHÖVER KLIVA UPP OCH GÅ TILL BUSSEN! (Jag hade en exalterad röst i huvudet vid det tillfället, därav stora bokstäver). Sagt och gjort - jag har jobbat med gårdagens smink och mått lite... sämre än bra. Japp. Och ikväll blir det middag med jobbet. Jag är fortfarande inte hungrig. Och jag har fortfarande gårdagens smink på mig. Oh snap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0