Take a dirty picture

La ju in massa gamla mobilbilder från minneskortet när jag fick en ny mobil. Bra att jag gör det ofta liksom. Finns några kort från i februari som inte ens har fått se världen. Men nu jävlar!



Cool Reb på skolan. Hennes kommentar när hon såg bilden: "MEN SHIT JAG HAR JU TATUERAT MIG!!!" Haha ah tjena liksom.


Påväg till Cleo från Emmelies 20års kalajs. 0,00 promille.


HAHAHAHA ORKAR INTE. Jag har alltid stått för all utsmyckning av Rebeccas skolböcker.


Toan på Allstar. 0,00 promille.


Spontankväll på udden som slutade med randomskjuts, Tequila på skolgården och The corner. 0,00 promille.


Vodkabull på Hollywood. 0,00 promille.


Som sagt... 0,00 promille.


HAHAHA

Kommentarer
Postat av: micco

du kan va 0,00 pro-SNILLE mahahaha

2010-12-14 @ 01:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0