Tåget har slutat gå

Hahaha snacka om att jag drömde en vild dröm. Jag var helt galen. Blev utslängd från Teknikens Hus för att jag ville köpa en korv och dricka för ett specialpris, men man var tvungen att ta fanta för att få specialpriset - så försökte jag ta cola istället. Så blev jag utslängd från Teknikens Hus. Fattar ni? Galen brud.

Tandläkaren gick bra, tog som vanligt bara 193 år men annars gick det helt ok. När man tar bort tandställningar (som ni involverade vet) så tar dom alltid kort på ens tänder OCH ett jävla porträtt. Pigg Camilla hade ju stigit upp halv 8, borstat tänderna, slängt på sig slitna kläder och liknade en panda runt ögonen med tanke på de mörka ringarna. Söt jag blev på porträttbilden alltså!!! Snacka om att tandregleringen i Luleå kan få sig goda skratt så länge den bilden finns på lager. Läcker tjej.

Sov inte så många timmar inatt, så jag tog mig en 2 timmars powernap. Oerhört skönt, men ack så trött jag är fortfarande. Får. Inte. Lägga. Mig. Igen.

Hm. Det är en speciell dag idag. Vad kan det vara? Kommer inte på det... JOJUSTE, REBECCA HAR ANLÄNT! AAAAAAH! Nu ska ju bara kokooo vakna också. Hadi vakna!!!!


Ps. Angående rubriken: Tåget i min käft har slutat gå. Synd.


Har ju inte lagt ut en bild på mig själv sen förrförra inlägget, tänkte att det var dags liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0