Snowstorm

Tjänna. Vaknade kring halv 9 imorse av att det var sjöblött i sängen. Tänkte: Happ, då var man sängvätare, roligt värre!!!! Sen kände jag att jag tydligen hade kissat över tyyp hela sängen. Roligt tänkte jag. Har jag sprungit, sovit och kissat samtidigt!? Men sen insåg jag att Gizmo hade varit ute i snöstormen och sedan haft bestlutsångest över vart i sängen han skulle ligga. Tack! Jag är alltså inte sängvätare. Men INTE tack för att jag var tvungen att hålla mig till en liiiten plätt som var torr. Men jag sov vidare så sött så sött.

Imorgon är det dags för jobb igen. Och jag är ledig i helgen!!! Alltså, denna vecka är ju bara 2 die 4. Älskar att chilla. HAHA. Jobbar även med Johanna sista gången imorgon! LÄMNA MIG INTEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! :'(. Nu gäller det bara att klämma in Joss överallt. Då äger det igen. Annars dör jag typ hihihi. Aja. Fint väder. Har ingen plan på att sätta foten utanför dörren idag, faktiskt. So long suckers!














Hade en plan på att lägga ut en bild på snöstorm, men med tanke på det man ser när man tittar ut så räcker väl det vita mellanrummet? Jajebox. Så fick det bli. Genialt.



Fan vad jag myttar. Ska tydligen jobba på söndag istället för imorgon. Duger i krig eftersom det är ob-tillägg på söndagar HÄHÄ. Bara jag som tänker på o.b.-tamponger när jag skriver ob-tillägg? Öh. P.s. R.I.P Johanna och Camillas teamwork @ Subban :( Den ägde. Eller?

Kommentarer
Postat av: joss

kläm in mig everyfuckingwhere! hehehe sry att jag snodde ditt pass bäbis :( <3<3

2010-12-16 @ 16:19:47
Postat av: jojjan

R.I.P OSSS :'( :'( :'( <333

2010-12-16 @ 16:52:17
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0