PROBLEEEM

Alltså ni fattar inte vilka jävla ilandsproblem jag har. NI FATTAR INTE!!!!!!

  1. Inga kläder tills imorgon.
  2. Mitt hår tar slut där det inte ska ta slut.
  3. En slinga från sidluggen ligger och chillar på andra sidan. Jag vet inte om den ska vara där!?
  4. Jag vaknade halv 1 och ska upp tidigt imorgon. Hur ska jag få sova nog mycket till nyårsafton liksom?
  5. JAG HATAR SPOTIFYREKLAMERNA, ÄR DET EN OSKRIVEN REGEL ATT DOM SKA VARA SÅ JÄVLA IRRITERANDE ELLER? Verkar så. REA PÅ IKEA! Gud.
  6. Herrå.

Kommentarer
Postat av: jojjjeee

♥ dina listor

2010-12-30 @ 16:51:06
Postat av: rebecca

jag har spotify premium, = ingen reklam1

oki?

2010-12-30 @ 21:21:14
URL: http://ribekao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0