I hate this part right here

Tråkig jävla dagjävel. Det bästa som hänt är att jag fick pizza till middag. Men jag lyckades äta för mycket så min mage är gravid i 38:e månaden och.. jag blev irriterande mätt. Åt ju som att jag inte hade sett mat förut. Det var inte party alltså!

Nu är mina lediga dagar slut! Börjar jobba imorgon klockan 11, skönt att göra något men sugigt att stänga HAHA. Jaja. GUUUD KAN DET BLI SOMMAR NU, PALLAR INTE!!! Man tittar ut genom fönstret så är det kolsvart. Sen tittar man ut igen, och det är kolsvart. Då inser man att man lyckats missa dagens ljus. Ah, svinkul. WTF!

Måste.
Bort.
Nu.
Snarast.
Helst.
NYSS.

Seni cok özledim yaaaa



Neeeeje vad gossig pluttis. En sann gosplutt som aldrig sviker en! NUSS PÅ HONOM!

Kommentarer
Postat av: pia

Aweee så søt hund!



Jeg savner deg c-dawg! <3

2010-12-07 @ 22:15:49
URL: http://pialiv.blogspot.com/
Postat av: miccan

bende seni cok cok cok özledim!! FNIZZ

2010-12-09 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0